Çarşamba

Flormar Sözünde Duramadı

Flormar'ın bloglarla olan işbirliği ne yazık ki patladı !!

Çoğu kişi bilir, sözler verildi hediyeler gelecek vaatleri verildi, ancak fıs !!

Ben eskiden beri annem ve ablam sayesinde Flormar ürünlerini zaten kullanırdım. İhtiyaç yoktu yani :) Ancak böyle bir kampanya ya da işbirliği diyelim, ilgimi çekti ve bende içinde yer almak istedim..

Ancak 3. mailime yanıt alabildim bayramdan önce.. Ürünlerimin aynı akşam kuryeye verileceğini bildirmişler.. Küçük çaplı bir sevinç yaşadım aslında.. Ama içimden bir ses de bu kampanyanın başarısız olduğunu ve beklememem gerektiğini söylüyordu..

Ne yazık ki içimdeki ses yine yanılmadı ve Flormar beni ve benim gibi bir çok blog sahibesini hayal kırıklığına uğrattı..

Malesef Flormar'ı artık hep böyle hatırlayacağım..

2 yorum:

elfeyp dedi ki...

Bir tek beni unuttular sanmıştım, yanılmışım. Yalnız değilim demek ki. Bana da bu hafta geliyor denmesine rağmen 1 aydır ses seda yok. Daha kötüsü acaba kargoda mı kayboldu diye onay beklediğim maillerime bir kısacık cevap da yok. Blogumda bahsetmek istemedim ama bir ihmalkarlık söz konusu sanırım. Altından kalkamayacakları işlere girmeleri manasız olmuş..

nika dedi ki...

kesinlikle altından kalkamadılar.. insan kızıyor tabi..söz ağızdan bir kere çıkar.. sonradan pardon dersen koca firmaya yakışmaz